שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קניית יורו לאמסטדרם

כך תקנו יורו לאמסטרדם – בדרך המשתלמת ביותר

תוכן עיניינים

אמסטרדם היא בירתה של הולנד, אחד מיעדי התיירות והתרבות הפופולריים ביותר בקרב תיירים ברחבי העולם, לאור העושר התרבותי ומגוון מקומות הבילוי הרחב שהעיר מציעה.
לא סתם אמסטרדם היא אחד היעדים החמים ביותר בשנים האחרונות. העיר מציעה אטרקציות רבות ואווירה אירופאית, לצד חוויה תיירותית מושלמת, שהופכים אותה ליעד חובה.
האווירה שוקקת חיים, אווירה צעירה, מסעדות ובתי קפה מגניבים. לצד כל אלו, אפשר למצוא תרבות ואפילו היסטוריה מרתקת. שווקים, מבשלות, רובעים הולנדים יפהפיים, מוזאונים ועשרות מקומות בילוי כדי לשבור מעט את הרצינות בסופו של היום.

אוי, אמסטרדם

לא סתם כתבו על העיר הזו שיר. בהחלט מגיע לה. אמסטרדם מציעה הזדמנות נהדרת להתפנק, במחירים הוגנים ובאווירה כיפית שאין כמותה.
סגנון הטיול באמסטרדם יכול להשתנות מקצה לקצה, לפי בחירת המטיילים בה; לטיול משפחתי, אפשר לבחור בטיולים רגליים ברחבי העיר, בילוי בפארק השעשועים המפורסם "אפטלינג" ובמסעדות ובתי הקפה הנהדרים שהעיר מציעה.
חובבי ההיסטוריה, מנגד, יוכלו למצוא את עצמם עוברים ממוזיאון למוזיאון, ומגלים פרטים היסטורים מרתקים בזה אחר זה. מוזיאון אנה פרנק המוצב בל לבה של אמסטרדם מהווה מוקד תיירותי פופולרי במיוחד לאורך כל עונות השנה.

בירת הכלכלה: איזה תקציב תצטרכו כדי לטייל באמסטרדם?

אמסטרדם נחשבת לבירת הכלכלה של הולנד. העיר נחשבת לאחד ממוקדי העסקים המרכזיים והגדולים ביותר בהולנד ובאירופה בכלל. בעיר מוצבים מרכזי הבנקים והחברות הגדולות ביותר בהולנד. הסיבה לכך היא המס הנמוך שנדרש לתשלום בעיר.

ענף התיירות הינו אחד הענפים המכניסים ביותר לכלכלת אמסטרדם, המביא עמו צמיחה כלכלית אדירה בעשור האחרון, מה שהפך את העיר לעיר עולם המחזיקה במרכז עסקים שנמצא בצמיחה מתמדת.

ניתן לטייל באמסטרדם בתקציבים שונים, החל מתקציב נמוך של 100-150 יורו ליום אדם, ועד לתקציב של 300-400 יורו. השוני בתקציב משתנה בהתאם לבחירות שעושים במהלך הטיול, בהיבט מקומות הלינה, הבחירה באטרקציות, מקומות הבילוי ואפילו המסעדות שבהן בוחרים לאכול. כמובן שרכישת מתנות או סיבוב שופינג בעיר מייקר את העסק, והכל תלוי מהו הטיול המועדף עליכם.

כך או כך, גם אם אתם חובבי פשטות מושבעים ותהנו משהייה בפארקים וטיולים רגליים ברחבי העיר, וגם אם אתם מגיעים לאמסטרדם כדי לישון במלונות פאר ולאכול במסעדות היוקרתיות ביותר, תוכלו למצוא את עצמכם בכל אחד מהז'אנרים. העיר המיוחדת הזו, כבר תתאים את עצמה אליכם.

המטבע באמסטרדם

אם אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם באמסטרדם, כדאי שתדעו כמה דברים על המטבע המקומי לפני שאתם אורזים את המזוודה: מהו ערך המטבע, היכן מומלצת קניית יורו לאמסטרדם, והאם קניית יורו מראש היא אפשרית?

המטבע המקומי באסמטרדם הוא יורו. שוויו של היורו הוא כ-4 שקלים חדשים לכל יורו אחד.

קניית יורו לאמסטרדם ניתן לעשות מראש לפני הטיסה, או בעת הנחיתה במקום.

ההמלצה הגורפת היא לבצע את רכישת המטבע מראש. כשאנחנו נוחתים אחרי טיסה, לרוב אנחנו מבולבלים, נרגשים ונמצאים במקום חדש הזר לנו לחלוטין. כל אלו, הופכים את הסיכוי שירמו אותנו לגבוה יותר ויותר.

אתר קרדיקט מאפשר ללקוחות שלו לקנות את המטבע מראש, בפלטפורמה מאובטחת ונוחה במיוחד לשימוש. באמצעות קרדיקט, ניתן לרכוש מט"ח בתשלומים, כך שאינכם מחויבים לשלם את כל הסכום באותו הרגע.

ניתן לבצע הזמנות מט"ח לצורך אישי או עסקי מראש, עם אפשרות לביצוע משלוחים בפריסה ארצית או איסוף עצמי בבית העסק הקרוב ביותר לבית הלקוח (מתוך נותני שירותי מטבע הפרוסים בכל הארץ).