שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תיירות באמסטרדם

תיירות באמסטרדם

תוכן עיניינים

תיירות באמסטרדם

גרתי באמסטרדם שנתיים, והתמודדתי עם יום בודד אחד בעיר, והשתמשתי בו בסיור מודרך עצמי באמסטרדם. אחרי שעזבנו את ביתה של אנה פרנק, צעדנו במורד הנסיכה והזמנתי טיול אופניים פרטי עם שלושת ילדיי. הליכה לאורך תעלות אמסטרדם היא עדיין אחד הדברים האהובים עלי ביותר, ולכן התרגשתי מאוד מהאפשרות ללכת יחד עם שלושה ילדים נגררים.

כדי לוודא שמיצענו את זמננו באמסטרדם, סיור מודרך הוא אחת הדרכים הנוחות ביותר להגיע מאמסטרדם לוולנדם. מבקרים שלוקחים את הסיור בהדרכה עצמית או שאינם אוהבים לטייל ברובע האור האדום יכולים פשוט ללכת צפונה מכנסיית דה אוד (פרינס הנדריקדה) ברחוב ורמוססטראט לפרינקס סטיל ולמרכז העיר. זה שימושי במיוחד אם זה הטיול הראשון שלך לאמסטרדם ואתה רוצה לקבל סקירה מקיפה על העיר שלך. מתחנת סנטראל קפצנו על מעבורת חינם מעבר לאמסטל וקפצנו בצד אמסטרדם לתיירים המעטים שראינו.

מסלולי הליכה

כל מסלול ההליכה באמסטרדם כולל את מרכז העיר, De Oude Kerk, Prinks Stijl ורובע האור האדום. תוכלו למצוא גם רשימת פעילויות שתוכלו לעשות באמסטרדם ביום, כמו החלק על הפלגות תעלות ופעילויות בחיק הטבע. באמסטרדם בלילה מתקיים סיור אופניים פנטסטי, טיולי תעלות באזור החיצוני וסיור באופניים ברובע האור האדום ברחוב Warmoesstraat.

אם אתה מבקר באחד המוזיאונים או אטרקציות אחרות באמסטרדם המופיעות בסעיף "שיהיה לך זמן", כדאי לשקול לרכוש כרטיס סיטי של אמסטרדם. באמצעות כרטיס אמסטרדם יש לכם גישה למגוון רחב של סיורים, כמו הליכה באמסטרדם, טיולי אופניים, שייט בתעלות ופעילויות בחיק הטבע. אם אתה רוצה לעשות סיור כמו זה שרשום כאן, אנא יידע אותי ואני אהיה המדריך שלך לכל חברות הסיור באמסטרדם ובסביבתה.

אם אתה מבקר רק באמסטרדם או בהולנד, תוכל לחסוך ברכישת כרטיס מוזיאון אם ברצונך לבקר במוזיאון שאינו כלול במסלול הטיול שלך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על חייה של אנה פרנק באמסטרדם, עליך להצטרף לסיור מודרך פרטי באנפרנק כדי ללמוד עוד על חייה וחוויותיה. אני ממליץ על סיור זה לכל מי שמבקר באמסטרדם, לא משנה כמה פעמים היית שם, גם אם אין כרטיסים זמינים לטיול שלך. ג'ני ואני באמת יכולים להמליץ על זה, עשינו את זה בזמן שלמדנו לתואר שני ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת אמסטרדם. ואנחנו מבקרים באמסטרדם והולנד רק פעם בשנה במשך כמה שבועות.

אם אתה מחליט על משהו שאתה בהחלט חייב לעשות באמסטרדם, זה שייט בתעלה. בתחנת סנטראל יש אפשרויות רבות לסיורים בתעלות, אך מרבית טיולי התעלות לאמסטרדם מוקלטים מראש. אין לי מושג אם יש שייט פתוח בתעלות פרטיות או סיור פרטי בתעלות העיר.

מה לעשות בערב?

בערב תוכלו לערוך סיור בתעלות באמסטרדם או לערוך סיור מודרך בעיר. נשען לאחור והאזין למדריך נותן לך עובדות מעניינות על ההיסטוריה של העיר תוך כדי סיום ההדרכה העצמית שלך באמסטרדם. אדם היא חלק ממסלול הטיול שלכם אם אתם משתתפים בסיורים המודרכים באמסטרדם ובוולנדם.

גלה צד אחר של אמסטרדם וגלה את כל הדברים היפים שאולי היית מפספס אם רק היה לך יום באמסטרדם. גלה מקומות חדשים שאולי מעולם לא ראית בעצמך, וגלה צד באמסטרדם שלא הכרת.

מדריך בן יום אחד לאמסטרדם הכולל סיור באטרקציות התיירותיות הפופולריות בעיר, כמו גם בכמה מציוני הדרך והאתרים ההיסטוריים המפורסמים ביותר שלה.

אתה יכול גם לצפות בכמה מתצלומי אמסטרדם ששיתפתי איתך איך זה אחד ממבצעי הרחוב הפופולריים ביותר בעיר. ישנם כמה סיורים וירטואליים שרציתי לכלול ברשימה זו, אשר נהדרים ליצירת קשר עם אנשים שנמצאים לעתים קרובות בביקור באמסטרדם. הסיורים המודרכים הבאים מראים לכם את המראות העיקריים של אמסטרדם, כמו גם את ציוני הדרך ואתריה ההיסטוריים המפורסמים ביותר. אני בטוח שיש עוד הרבה סיורים באינטרנט ואף יותר בפייסבוק ובטוויטר אם אתה מעוניין בכך.

אמסטרדם Untold נשמע מאוד מסתורי, אבל תשכחו לראות את הצד הנסתר של זיידייק, שהוא אחד הרחובות החוטאים ביותר באמסטרדם.

אם אתה לא יכול להגיע למוזיאון, אתה יכול לקחת את אנה פרנק דרך אמסטרדם ולהכיר את העיר במהלך מלחמת העולם השנייה? תיהנו מסיור מודרך מרשים וחקרו את המרכז ההיסטורי בו הופקה הבירה לראשונה. המבקרים יכולים לנצל את המדריכים המנוסים של אמסטרדם סיטי טריפ, שילמדו אתכם הכל על העיר ביום שנמשך שעתיים וחצי, ובכל זאת ייתן לכם זמן לחקור את אמסטרדם באופן אישי. המבקרים יכולים להשתמש ברשימת אטרקציות ביום אחד, השזורה באופן אידיאלי לטיולים.