שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מלונות בירושלים

כך תבחרו את המלון המושלם בירושלים

תוכן עיניינים

כל אדם שמגיע או מתגורר בישראל, חייב לבקר בעיר המיוחדת ביותר שקיימת במדינה, הלא היא ירושלים. את התחושה המיוחדת שנוצרת אצל כל מבקר שמגיע לעיר – אי אפשר לתאר. השילוב בין עיר שמלאה בחידושים ומקומות מרעננים, כמו למשל שוק מחנה יהודה, מתחם התחנה הישנה, רחוב עזה שוקק החיים, שדרת ממילא ומה לא.

לצד זאת, העיר מציעה גם מגוון רחב של אטרקציות עתיקות, כמו הכותל המערבי, בתי כנסת עתיקים, כנסיות, מסגדים, טיילות נהדרות, רכבת קלה שמאפשרת להגיע ממקום למקום ועוד מגוון רחב של אפשרויות, כל זאת – תוך התחככות עם כמה עמים ותרבויות.

כדי להפוך את החופשה למושלמת, יש לאתר מקום ללינה בעיר הבירה, מתוך רשימה ארוכה של מלונות בירושלים.

כיצד לבחור מלון בירושלים?

על מנת לבחור מלון בירושלים שיהפוך את החופשה או פגישת העסקים בעיר למושלמת, יש לעקוב אחר מספר הוראות חיוניות.

תחילה, יש לתת את הדעת על מיקום המלון. אין עוררין על כך שירושלים, בייחוד באיזור מרכז העיר והאתרים התיירותיים, אינה נוחה עבור בעלי רכבים פרטיים. אשר על כן, ככל שמיקום המלון יהיה קרוב יותר לאיזור בו רוצה המבקר להגיע, כך יקל עליו.

לאחר מכן, חשוב לבחור מלון בירושלים על פי התקציב שקיים למבקר פר לילה. מטבע הדברים, ככל שמחיר המלון עולה, כך איכות השירותים שיקבל יעלה. עם זאת, אפשר מפעם לפעם לאתר מבצעים ומחירי אמצע שבוע קורצים ונוחים, שיאפשרו ליהנות משהות במלון יוקרה במחירים סבירים.

מלון בירושלים באווירה טבעית

יש לא מעט מלונות בירושלים בסביבת העיר ירושלים, המאפשרים למבקר ליהנות משהות במלון ברמה גבוהה, תוך ניצול מקסימלי של הטבע שקיים סביב ירושלים.

סביב ירושלים, קיים טבע עשיר – נחלים זורמים, צמחייה ענפה, מסלולי טבע נהדרים. כאשר בוחרים במלון מהודר שממוקם סביב עיר הבירה, אפשר ליהנות מנופש יוקרתי באווירה טבעית, כאשר תוך כמה דקות אפשר יהיה להגיע לעיר הבירה. בשל מיקומם האסטרטגי של מלונות הממוקמים בעוטף ירושלים, המבקרים גם לא יצטרכו לחפש חניה – החניה קיימת בשפע סביב וסמוך למלון.

מה יש לראות בירושלים?

מלונות בירושלים

בעזרת השהות באחד ממלונות בירושלים הממוקמים בעיר ירושלים או בסביבתה, ניתן יהיה ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות ומקומות לבקר בעיר.

אצטדיון טדי והיכל ארנה הממוקמים זה לצד זה בשכונת מלחה בדרום העיר, מספקים מידי שבוע אירועי ספורט של קבוצות הפועל ירושלים ובית"ר ירושלים.

בנוסף, כשמדברים על ירושלים אי אפשר שלא להזכיר את המקומות הקדושים שקיימים בה, ובייחוד הכותל המערבי, הממוקם כ- 10 דקות הליכה מבניין העירייה של ירושלים, כיכר ספרא ושדרת ממילא.

ניתן כמובן ליהנות ממיטב הברים והמסעדות בשוק מחנה יהודה, שמציע למבקרים חוויה של טעמים, או ללכת לסינמה סיטי ומספר בתי קולנוע נוספים, לצפייה בסרט טוב.